Drodzy Państwo! Szanowni Rodzice!
Od 1 września 2024 firma VULCAN zmienia dostęp do dziennika elektronicznego oraz udostępnia nową wersję aplikacji mobilnej dla rodziców i uczniów.
Uczniowie i Rodzice uczniów, którzy mieli dostęp do dziennika tj. rodzice uczniów klas od 2 do 8, wchodzą na dotychczasową stronę logowania i logują się do dziennika elektronicznego oraz wybierają nowy typ konta. Do wyboru są 2 typy kont:
- nowe konto eduVULCAN – tu trzeba kliknąć opcję „Utwórz konto”,
- zwykłe konto – tu wystarczy zapisać dane logowania.
Aktualizacja kont Rodzica i Ucznia
W związku ze zmianami w Dzienniku, każdy Rodzic i Uczeń będzie musiał samodzielnie – bez udziału Szkoły – zaktualizować swoje konto w Dzienniku.
1.Logowanie do Dziennika
2.Podaj 4 ostatnie cyfry numeru PESEL dziecka/ucznia
3.Wybierz rodzaj konta
Krok 1:
Uczeń i Rodzic logują się do Dziennika VULCAN.
Krok 2:
Uczeń i Rodzic podają 4 ostatnie cyfry numeru PESEL w celu weryfikacji.
Krok 3:
Uczeń i Rodzic wybierają rodzaj konta (zwykłe lub eduVulcan)
UWAGA – Uczniowie z klasy 1, nowo przyjęci uczniowie oraz Rodzice tych uczniów,
Uczniowie z klasy 1 oraz nowo przyjęci uczniowie do klas starszych oraz ich Rodzice, którzy dotychczas nie mieli możliwości zalogować się do dziennika elektronicznego w naszej szkole, aby móc utworzyć nowe konto, muszą otrzymać kod aktywacyjny. Kod te otrzymają we wrześniu od wychowawców/ w sekretariacie szkoły.
Uwaga!
Konto eduVulcan jest bezpłatne dla rodziców i uczniów, natomiast po 1 listopada 2024 część funkcji tego konta będzie odpłatna (np. wysyłanie wiadomości, usprawiedliwianie nieobecności dziecka- w wersji mobilnej) . Proszę zapoznać się ze szczegółami na stronie ( usługi rozszerzone będą płatne, natomiast usługa podstawowa będzie jak dotychczas darmowa)
Funkcjonalności dostępne w ramach usługi rozszerzonej i podstawowej przedstawia poniższa tabela:
|
usługa rozszerzona |
usługa podstawowa |
Powiadomienia PUSH |
+ |
− |
Usprawiedliwienia nieobecności w aplikacji |
+ |
− |
Moduł wiadomości w aplikacji |
+ |
− |
Możliwość dostosowywania wyglądu aplikacji |
+ |
− |
Widżety (Android) |
+ |
− |
Frekwencja (nieobecności, spóźnienia, zwolnienia) |
+ |
+ |
Procent frekwencji |
+ |
+ |
Sprawdziany |
+ |
+ |
Zadania domowe |
+ |
+ |
Oceny i średnie ocen |
+ |
+ |
Kalendarz z planem lekcji i własnymi terminami |
+ |
+ |
Aplikacja mobilna
Wraz z udostępnieniem nowej wersji Dziennika VULCAN, aplikacja Dzienniczek VULCAN została wycofana z Twojej Szkoły. Dotychczasowe aplikacje z których Państwo korzystaliście zostały wycofane i nie będą działały. Możecie je Państwo usunąć z telefonów komórkowych.
Nowa aplikacja mobilna eduVULCAN jest dostępna wyłącznie dla użytkowników konta eduVULCAN.
Konto zwykłe nie ma do niej dostępu. Aby korzystać z nowej aplikacji mobilnej, konieczna jest zmiana przez Ucznia lub Rodzica wyboru konta zwykłego na konto eduVULCAN.
Jak zmienić zwykłe konto na konto eduVULCAN?
Krok 1: Założenie konta eduVULCAN.
Uczeń i Rodzic mogą wybrać dowolny login (login może być inny niż ten używamy do logowania do konta zwykłego).
Krok 2: Dodanie dostępu do Dziennika VULCAN.
Uczeń i Rodzic mogą dodać dostęp na dwa sposoby: albo używając kodu, który otrzymują w Szkole albo wybierając opcję “Nie posiadasz kodu jednorazowego, ale masz już dostęp bezpośredni do Dziennika VULCAN przez login i hasło? Przejdź tutaj”.
Krok 3: Wpisanie danych logowania do konta zwykłego w wyświetlonym formularzu.
I gotowe – Konto zwykłe zostaje zamienione na konto eduVULCAN
Wsparcie dla ucznia/ rodzica w razie pytań:
Aby wesprzeć Rodziców i Uczniów w procesie aktualizacji kont, firma VULCAN przygotowała dodatkowe informacje:
- ·dla Uczniów i Rodziców przed aktualizacją kont: https//dziennik.vulcan.edu.pl/akz
- ·dla Uczniów i Rodziców, którzy wybrali konto zwykłe: https//dziennik.vulcan.edu.pl/kzw
- ·dla Uczniów i Rodziców, którzy wybrali konto eduVULCAN: https//dziennik.vulcan.edu.pl/kev